Side 4 av 4 FirstFirst ... 234
Resultater 31 til 33 av 33

Thread: Hvor ta Dm i Thailand?

Nykommer

Ble medlem
    Dec 2010
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Sv: Hvor ta Dm i Thailand?

Jeg blir ikke enig med meg selv om hvor jeg vil... Siden jeg i utgangspunktet har lyst til å være borte november-februar, passer det best med sesong på Phi Phi/Lanta området. Selve Phuket øya utgår, altfor mye mas. Phi Phi er heller ikke førstevalg, etter to uker der i desember11 hvor jeg fikk nok av dubstep og hasj (ikke at jeg putta det i meg, men det var overalt). Dykkinga var forøvrig fin nok, men sikta var jo ikke den aller beste jeg har sett. Jeg har vært på Koh Lanta før, og synes det er deilig med litt roligere miljø. Jeg hadde et par deilige dykk på Koh Haa da jeg var der, og har jo veldig lyst på en tur (eller tjue) ned til Hin Daeng/Hin Muang

Så var det Koh Tao da. Har ikke vært der tidligere, men får jo gode anbefalinger om øya. Mtp tidspunktet jeg ønsker å være utenlands kommer jeg litt på skeive iforhold til høysesong. Det laidback'e dykkermiljøet, at det er billig der og anbefalingene generelt trekker jo opp.

Jeg vil helst ha internship, både for å få ned prisen litt, og få erfaring og mer undervannstid. Jeg har Rescue diver fra desember11, men fortsatt ganske ny i gamet.

Når tenker du å reise, Espen?

Også har jeg jo titta litt på Fillipinene og Indonesia, men det hører hjemme i en annen tråd ^.^

0 Not allowed! Not allowed!

På gli..

Ble medlem
    Feb 2012
    Sted
    Arendal
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0

Sv: Hvor ta Dm i Thailand?

Fnt å høre at andre skal ut å utfosrke verden, og at det er så uendelig mye å velge mellom. Jeg reiser nok ikke før om nærmere et år, tenker jan 2013..

Selv om jeg tidligere har sagt til meg selv at jeg ikke skal til Phuket, så har jeg nå også kikket litt på Chris Owens og hans dykkeskole som ligger i Chalong..

Meget aktiv Pattaya's Avatar

Ble medlem
    Dec 2009
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/3

Re: Hvor ta Dm i Thailand?

Noen som planlegger å ta DM i thailand med dykking på Similan? Her er et tilbud som gir dere sjansen å spare noen kroner

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net...60357494_o.png

PADI IDC Staff Instructor hos http://wedivepattaya.com/

Side 4 av 4 FirstFirst ... 234

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg