Side 2 av 2 FirstFirst 12
Resultater 11 til 16 av 16

Thread: spørsmål om sportsdykking.

Senior poster (Bergen)Rene's Avatar

Ble medlem
    Jun 2009
    Sted
    Vest for Bergen
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Sv: spørsmål om sportsdykking.

:laugh:Jeg tror nok du som METNINGSDYKKER i Nordsjøen vil ha problemer med å gjøre sportsdykking jeg og vil nok anbefale deg å starte litt forsiktig med snorkling dog iført snorklevest slik at du blir vandt med å være i vannet uten barnevakt jeg mener Tender. Kanskje du kan ta deg et forsøk med Neon blanding som pustegass. Er jo grååådig likt helium og er nok kanskje litt billigere. Best å være på den sikkre siden og bruke det fra 5m etter du er blitt komfortabel med snorkling. hører propan gjør det godt som draktgass også fortiden så anbefaler at du stikker innom din nærmeste bensinstasjon og lader opp med dette. Så ønsker jeg det all hjertens lykke til med sportsdykkingen min venn. > For de som enda ikke har skjønt det er ikke dette innlegget 1% seriøst og reflekterer vel egentlig resten av tråden. OM mot all formodning noe av dette som er postet i denne tråden skulle være seriøst så beklager jo jeg selvfølgelig på vegne av både meg og hele hoffet til kong neptun >

0 Not allowed! Not allowed!
    Er ikke vanskelig. Bare ser sånn ut.

Nykommer

Ble medlem
    Feb 2012
    Thumbs Up/Down

jaja skjer mye her sportdykking ooo yeah,,, der finner me maase vi kan da heller se på alt mulig å ikke stresse med å jobbe som noen gale.. =)

Nykommer

Ble medlem
    Feb 2012
    Thumbs Up/Down

som dere alle vet er sportdykking jævlig fett=)

Det er jo noe av de feteste dere gjør under vann, hehe jeg , en gang gikk jeg ned uten å utligne, men fikk alikevell ikke vondt i ørene=) det var digg=).

Administrator Busdiver's Avatar

Ble medlem
    May 2002
    Sted
    Færvik, Tromøya, Arendal
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/2

Majoriteten av "tom123"', postinger har vært laget kun for å få til "trolling" enten ved å kommentere usakelig i andres tråder eller å være bajas i egenstrartede tråd(er).

Dette har ført til massive innklaginger på hans postinger til moderatorene fra massevis av brukere siden de fleste ønsker litt mer enn barnehagenivå på det som postes her. Siden vi moderatorer heller ikke har lønn som barnehage-tanter eller ditto onkler, - langt mindre tid til slikt, - er vi nå helt enige om at "nok er nok".

Denne tråden har blitt flyttet til Dykkesidens "off topic" og "tom123" må i all overskuelig fremtid nøye seg med å LESE andres postinger på Dykkesiden. olice:

Mvh.
    Dag Deberitz
    global moderator på Dykkesiden

mvh
    Dag Deberitz, Færvik, Tromøy, Arendal- dagbritz(krøllalfa)online.no

Meget aktiv

Ble medlem
    Mar 2007
    Sted
    midt-troms
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/1

Hvor blir det av "liker"-knappen? olice: olice:

Administrator Busdiver's Avatar

Ble medlem
    May 2002
    Sted
    Færvik, Tromøya, Arendal
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/2

Quote Originally Posted by soltman View Post
    Hvor blir det av "liker"-knappen? olice: olice:
    Jeg skal spørre vår webmaster om hvor den tok veien etter siste weboppdatering av forumet.

Alternativet inntil vi får greie på det er å halvtygge sin favoritt-tyggegummi og klistre den opp på skjermen når og der noe er gøy!
    Da får man vel en fin og ganske alternativ "liker"-knapp! :lol:

mvh
    Dag Deberitz, Færvik, Tromøy, Arendal- dagbritz(krøllalfa)online.no

Side 2 av 2 FirstFirst 12

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg