Side 2 av 6 FirstFirst 1234 ... SisteSiste
Resultater 11 til 20 av 51

Thread: Medlemmer i DKTV

Nykommer

Ble medlem
    Jun 2004
    Sted
    Oslo
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

SV: Medlemmer i DKTV

Hei til dere alle, som nybliven medlem i klubben er det vel på tide og presentere seg. Heter Ola Burhol og er 33 år ung(føler meg mer som 25 enn snart halveis til 40!). Er AOWD pr. dags dato, men har planer om å utvide det utover høsten med et RD kurs. Blitt noe ujevnt med dykking da alle buddyene mine er opptatt med bleieskift og famileliv for tiden, så da er det genialt og slenge seg med i denne aktive gjengen her. Bor på Stovner i Oslo og jobber til daglig som politi på Sentrum Politistasjon i Oslo. Gleder meg til litt dykking igjen.

Ola

0 Not allowed! Not allowed!

Senior poster

Ble medlem
    Apr 2002
    Sted
    Horten
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/2

Halla!

Jeg er og medlem, selv om jeg kun har vært med på åpningsturen til denne klubben.

Jeg heter Jonas, er 28 år og bor i Melsomvik, utenfor Tønsberg. Har dykka siden 2000 og vært instruktør siden 2001. Jobber på Vestfold Froskemannskole og har gjort det siden september 2001. Før det jobbet jeg for South East Asia Divers i Phuket.
    Slutter som instruktør ved utgangen av året, da ny jobb og mye reising gjør det vanskelig å lære folk å dykke.

Jeg må si meg skyldig i at Tone går og omtaler seg selv som Poon....

Håper DKTV tar en tur til TBG en gang og. Eller flere.à

Jonas

utleveringsfaktor??
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Click image for larger version. 

Name:	Fotto009.jpg 
Views:	375 
Size:	16.0 KB 
ID:	7686  

Lululu

medic1979
    Guest

Da får vel jeg også utlevere meg en smule.

Heter da Torbjørn, og ble klemt ut en kald februardag i det herrens år 1979.
    Bodde på Gressvik i Fredrikstad frem til 1998, da jeg flyttet til Lillestrøm. Flyttet til Tromsø i 1999, senere til Kvænangen i Nord-Troms, så til Bagn i Valdres i 2000 før jeg endte opp der jeg bor og jobber nå, på Ørland. Kom hit i 2002.
    Ja, har flytta litt på meg, det stemmer det.

Er utdannet hjelpepleier og ambulansearbeider, og har jobbet med det siden 1998.

Begynte å dykke i april 2005, så jeg er rimelig fersk i gamet, for å si det slik. Er forøvrig da AOWD, satser på å få til Rescuediver etterhvert (det kom vel som et sjokk?).

Er nedom og besøker gamle trakter sånn av og til, men det blir desverre ikke tid til så mye. Men jeg skal nedover nå i jula, og håper å få til noen dykk med denne gjengen da.

Red: Skrivefeil

Meget aktiv

Ble medlem
    Oct 2004
    Sted
    Langhus
    Thumbs Up/Down

Hei og hopp alle sammen!

Står ikke på medlemslista ennå (hint hint), men jeg har jo rosa bamser i avataren da ;D

Jeg heter Ingrid og har vært en ivrig dykker siden 1. oktober 2004, både i vann og på nett Selvfølgelig ikke vært like ivrig som f.eks. K.O.S., men det er vel omtrent umulig for en som i tillegg til å dykke, studerer (og tar for mange studiepoeng) ved UMB i tillegg til å ha brassband som min andre hobby (korpsnerd??). Spiller selv to kvelder i uka og instruerer mange små (og noen store) barn i korpsets verden.
    Så da sitter jeg igjen med tirsdag kveld og helger fri. Skulle gjerne dykket mer enn det jeg gjør, men prøver å benytte alle sjanser for å komme meg uti det våte element.

Tar forresten imot dykketips til Australia. Skal på 7 ukers tur til sommeren, blandt annet 4-5 uker i Australia ;D

Name:	14imm033_Medium.jpg 
Views:	394 
Size:	35.9 KB 
ID:	7642  

Dykket med hval i Oslofjorden!

Hyperaktiv

Ble medlem
    Nov 2002
    Sted
    Bjølsen, Oslo
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/1

Jepp..... Her er jeg... og egentlig heter jeg yvind Letrud

Har vært med fra 1. dykketur med DKTV :P

76'modell fra Oslo, bor på Bjølsen. Fri og frank, uten barn. ;D
    Jobber med IT i bank & finans sektor.
    Dykker hvor som helst, og når som helst (nesten).
    Bruker sykkeldekk-luft når jeg ikke har tilgang på 32%. Ellers kan det også bli en 21/35 mix i dypere stunder
    Dykker stort sett med 2x12 og langslange etc.
    Liker vegg, vrak, is, strøm, og sikt-dykkà ;D

Har aldri vært på dykkeferie i utlandet, men har vært på mange dykketurer rundt om i hele Norge. (Ikke vestlandet ennå !!!!!à :\'( )
    Så jeg satser på å få gjort unna noe sånnt til vinter'n/våren.

Ellers har jeg plass til èn til i bilen, hvis noen vil ut å dykke i Oslofjorden.

Mobil: 90666868

Legger ved et bilde av hvordan jeg ser ut på land. (Med langt hår)

-L

Name:	adb_ol.jpg 
Views:	446 
Size:	45.2 KB 
ID:	7644  

DIR-orientert dykker fra Akerselvas utløp
    Start @ MMPB

Litt garvet Kristian R-J's Avatar

Ble medlem
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Thumbs Up/Down

Hei,

Kristian Rikvold-Jess heter jeg. 1976 model fra Kongsvinger. Nå bor jeg på Oppsal i Oslo og kjører rød Toyota.

Har dykket siden i sommer og dykker så ofte jeg kan, eventuelt så ofte jeg får buddy... Har dykket med Tonepone en gang, men har enda ikke hatt fri på en klubbtur. Håper det passer neste gang for det virker som mange hyggelige medlemer i denne klubben.

Jobber skift, og i friukene mine har jeg mye tid til dykking ;D

Mobilnummer: 93224727

Kristian

La ved et bilde av meg på land, i ferd med å gjøre noe annet jeg liker

Name:	Meg_Besseggen05-medium2.jpg 
Views:	392 
Size:	68.5 KB 
ID:	7645  

Kristian

Hyperaktiv

Ble medlem
    Aug 2005
    Sted
    Oslo
    Thumbs Up/Down

Ålreit, da! Siden kanskje ikke alle leser den andre 'vis deg frem'-tråden.

Jeg signerer bar-regninger med Kristian Ruud, har dykka siden i sommer (OWD og AOWD på rappen) - og ble raskt temmelig hekta - men har vært i vannet siden jeg var liten kidd.
    Synes det er tøft med sånne DIR-greier, men får det ikke helt til, lissom.
    derfor har man:
    • bakplate, vinge og sammenhengende stropp
    • langtolver
    • neglerenserkniv i beltet
    • stor redsel for selvmordskroker

men også:
    • pistolgreplykt
    • suunto luftintegrert kompjuter
    • poseidon jetstream ventilsett og gul okto med strokerslanger
    • neoprendrakt
    • gule plastplanker
    • korte slanger

Synes fisker og anemoner og skjell og alt det andre naturlige 'der nede' er kjempekjekt å titte på, men undrer meg gjerne over hvordan vraket havnet der det ligger, hvordan det føltes for kaptein og manskap og lar meg slå av hvor majestetisk det ligger der og hviler. Jeg har allverdens tid i vann, og noen synes nok jeg er drøyt treig.

Fyller andre deler av fritiden med musikk i form av konserter med band du ikke har hørt om. Tar bilder når jeg gidder og kan, noe jeg også har gjort siden jeg var en knyttneve stor - men ikke under vann. Skulle også mekka ferdig en veteranmotorvelicoped av merke Triumph - men det blir aaaaaldri tiiiiid...[img width=472 height=281]http://www.vintagebike.co.uk/Bike%20Directories/Racingpictures/images/Percy-Tait-1.jpg[/img]

Jobbmessig driver jeg med sånn Elektronisk DataBehandling - men siden jeg ikke er inder, er det ikke akkurat forferdelig mye å gjøre for tiden (har ellers en broget jobb-fortid, bl.a. som graver og kirketjener, dørvakt, scenerigger og artistvert, musikkavisredaktør, klimatekniker åsså videre).

Jeg burde nok egentlig bodd på vestlandet (hvor jeg tilbrakte en haug av mine 'formative years') et sted, men residerer likevel på Sinsen (etter å ha tilbragt alle mine tidligere Oslo-år på 'enga) sammen med Scubee og gullfiskene Blipp og Blopp.

Kan lett lures ut på badeturer både dann & vann (ref manglende inder-status) PM eller melding på 4103 5103 er enklest.
    Tillater meg også å ta noen rene pilsdykk i tide og utide...

Kristian

-- planet earth is blue --

Meget aktiv twister's Avatar

Ble medlem
    Jul 2005
    Sted
    Oslo
    Thumbs Up/Down

Hei alle sammen, for de som ikke vet hvem jeg er kan dere finn det ut nå faktisk

Jeg heter Daniel Lind, er en 21år gammel norlending som har rotet seg ned til Oslo.
    Jeg har dykket siden 2004 har først i det siste kommet igang med dykkingen skikkelig. har 40dykk og er AOWD.
    Jeg bytter mellom jobber like ofte som andre skifter på senga.
    for tiden jobber jeg på DHL som truck fører og kun natt skift...

Hvis noen vil dykke med meg så er jeg tilgjengelig hver kveld etter kl 15(må sove litt) untatt tirsdag og torsdag for da trener jeg noe som heter kravmaga.
    Jeg har fri Fredag, Lørdag og Søndag da kan det være aktuelt å dykke når som helst så fram til at timeplanen er tom.

Jeg kan treffes på mobil 95119154 eller send mail til [email protected] eller pm her...

Daniel.

Senior poster StineScuba's Avatar

Ble medlem
    Oct 2004
    Sted
    Oslo
    Thumbs Up/Down

Hei og Hopp!

Da har jeg også fått rosa bamser på profilen min Hadde mitt første dykk med TonePone klubben igår, det var en hyggelig opplevelse Koselige folk og supergode kaker, gjør ikke noe om sikta er dårlig da

Vel, jeg heter Stine, -74 modell. Bor i Oslo og jobber på Lørenskog med avfallshåndtering og kildesortering. Så lurer du på hvor søpla di blir av eller hva den blir til - så spør meg!

Har dykket siden 2001. Veldig aktiv i starten med OW og AOW samme høst. Rescue og DM i 2002. (Tok DM på Gozo - må ut å reise av og til jeg!) Så har jeg hatt dykkepause et par år, med noen få dykk i året. Men nå har jeg fått helt blod på tann igjen! Kan nesten ikke vente med å komme meg utti - skikkelig bitt av basillen igjen!! >

Ellers brenner jeg for to ting for tiden - Hval og UV-Foto. Hatt et par heftige opplevelser med Hval denne høsten - ubeskrivelig!! 8)

Har også investert i kamera - skal prøve få lagt ut bilder etterhvert, men har et par linjer her som ikke er enige med meg når det gjelder opplasting... Heller ingen IT ekspert jeg....

Ellers har jeg en hund - forsøker å få trent litt med henne også. Lydighet/agility, og vi elsker å gå i fjellet.

Det var litt om meg. Så vil du dykke - jeg er gjerne med! Send PM

[size=8pt](Edit: skriveleif...)[/size]

Yess! I do speak Whalish!

Administrator Thomas Torjusen's Avatar
    9-Ball Champion!Tournaments Won: 1

Ble medlem
    Sep 2001
    Sted
    Fredrikstad, Norway
    Blogg-innlegg
    1
    Thumbs Up/Down
    Received: 14/48
    Given: 16/0

Har ryddet i denne tråden og lagt over alt som ikke er presentasjon av medlemmene hit:
    http://www.dykkesiden.com/forum/inde...c,24014.0.html

Fint hvis alle innlegg i denne tråden kun er en beskrivelse av hvert medlem.

Foreslår at du oppdaterer første post her Tone med Rosa navn på dem som har skrevet noe om seg selv.

/Thomas

Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Side 2 av 6 FirstFirst 1234 ... SisteSiste

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg