• Nyhetsbrev

• Facebook

• Instagram #Dykkesiden

• Mest sette tråder

• Hvordan var sikten på ditt forrige dykk ?
      (229039 views)
      • Like sikkert som at våren kommer får vi perioder med dårlig sikt. Denne tråden er for og av dykkere som har dykket ila den siste uken, dette for...

• alle undre 16 år:D
      (192903 views)
      • alle som er under 16 år kan de si navne sitt her (azzå det de har du dykkersiden :D venlig hilsen dykke-gal

• Vis hvem du er
      (176581 views)
      • Hei Siden vi nå er såpass mange medlemmer her i Dykkeforumet, noen mer aktive enn andre, så kunne det jo være en ide å "komme ut av skapet" og...

• Oppskrift på Kamskjell.
      (116133 views)
      • Her er en oppskrift på fløtemarinerte kamskjell med hvitløk. Sett stekeovnen på ca 200grader. Ta kamskjellene i en ildfast form. Hakk opp en...

• Den store LED-tråden...div
      (93944 views)
      • Da poster vi div her :) Linker til alt som har med led lykter Produsenter Levrandører av deler Spørsmål Erfaringer ++ edit: laget en...

• Spørreundersøkelse om undervannsdroner

Vi har fått en henvendelse av en gruppe masterstudenter fra NTNU Gjøvik som jobber med et prosjekt der de ønsker å bruke undervannsdrone i en tjeneste.

De ønsker hjelp av dykkere til å besvare noen få spørsmål. Se mer her.
  • Siste forum poster

Carmen

Buddysøk v/ Bærum/Asker/ Oslo området

Hei. Jeg trenger en dykkebuddy! Jeg er 33 år og bor i Sandvika. Har nettopp fått dykkelappen og trenger litt erfaring. Er det noen i Bærum/ Asker/

Carmen 13-06-2019, 15:21 Go to last post
    Lillith

Re: Begynne å dykke

Hei Svarer jeg, siden det ser ut som det er litt lite aktivitet her for tiden
    Jeg har Padi-sert selv, tok det med gubben for åtte år siden.

Lillith 02-06-2019, 21:37 Go to last post
    thomasjoe

CBD olje

Hei, jeg vil spørre noen som har erfaring med CBD-olje for muskelsmerter etter å ha kjørt? Jeg har tenkt å prøve cbd olje fra den sveitsiske https://no.formulaswiss.com/

thomasjoe 24-05-2019, 12:38 Go to last post
    Mollie

Begynne å dykke

Hei alle sammen!

Jeg har vært en entusiastisk snorkler i mange år, og ønsker nå å ta det videre til apparatdykking. Planen er å

Mollie 06-05-2019, 08:11 Go to last post
    Thomas Torjusen

Re: Spørreundersøkelse om undervannsdroner.

Hvordan gikk det med denne? Fikk du nok svar?
    Ble det noen interessante resultater?

Thomas Torjusen 02-05-2019, 22:51 Go to last post

Om Dykkesiden

Dykkesiden er en portal for alle som er glad i dykking. Her finner du bl.a. nyheter om dykking, diskusjoner om dykking, utstyrsinfo, dykkebilder, loggbok og vrakdatabase.

Følg oss på

Twitter Facebook youtube RSS Feed