• Nyhetsbrev

• Facebook

• Instagram #Dykkesiden

• Mest sette tråder

• Hvordan var sikten på ditt forrige dykk ?
      (222739 views)
      • Like sikkert som at våren kommer får vi perioder med dårlig sikt. Denne tråden er for og av dykkere som har dykket ila den siste uken, dette for...

• alle undre 16 år:D
      (189890 views)
      • alle som er under 16 år kan de si navne sitt her (azzå det de har du dykkersiden :D venlig hilsen dykke-gal

• Vis hvem du er
      (170890 views)
      • Hei Siden vi nå er såpass mange medlemmer her i Dykkeforumet, noen mer aktive enn andre, så kunne det jo være en ide å "komme ut av skapet" og...

• Oppskrift på Kamskjell.
      (113152 views)
      • Her er en oppskrift på fløtemarinerte kamskjell med hvitløk. Sett stekeovnen på ca 200grader. Ta kamskjellene i en ildfast form. Hakk opp en...

• Den store LED-tråden...div
      (85659 views)
      • Da poster vi div her :) Linker til alt som har med led lykter Produsenter Levrandører av deler Spørsmål Erfaringer ++ edit: laget en...

• Siste artikler

• Siste forum poster

Ted

Re: fridykker venner i røyken

Fridykker du fortsatt Vidar?
    Ser at du postet her i 2010...
    Jeg er lokalisert i Åros/Sætre. kommer til å plaske Hurum rundt.

Ted 28-06-2018, 18:47 Go to last post
    Cid

Hjelp til innkjøp av snorkelutstyr.

Hei alle sammen! Dette blir min første post på forumet

Først, litt bakgrunn:
    Jeg elsker dykking, men erfaringen begrenser seg

Cid 27-06-2018, 13:32 Go to last post
    Sbiriguda

Hello from Italy

Hello from Italy!
    I am searching info on diving sites in Scandinavia
    I travel especially to Denmark but Danish people told me that apart from

Sbiriguda 27-06-2018, 12:56 Go to last post
    Laubidan

Re: Enkel tank Vs. Dobbelt sett

Utmärkt information, tack för delningen!

Laubidan 19-06-2018, 16:41 Go to last post
    Diversandscientists

Re: Vilkår og betingelser for bruk av dykkesiden

Hej,
    Diversandscientists.se är nya medlemmar på Dykkesiden. Vår bas är Lysekil på svenska västkusten . Gå gärna in på vår hemsida för

Diversandscientists 30-05-2018, 23:00 Go to last post
    Trønderdykker1964

Oversikt over vrak i Norge!.

Hei!.

Hvor finner man en ev link til/ oversikt over alle vrak i Norge( Navn,sted, dybde etc?).
    Bare spør!.

Trønderdykker1964 27-05-2018, 22:22 Go to last post
    Kristian80

Buddyer i bergen ,florø og haugesund

Hei. Jeg søker buddyer i Bergen, Florø og Haugesund. Har padi divemaster. Bor i Florø. Er fra Bergen og er der en helg hver mnd. Er i Haugesund et

Kristian80 26-05-2018, 09:37 Go to last post
    arne89

Re: M/S Trio

Hei, skal dykke Trio til helgen, info om vraket? Mange som har dykka der?

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

arne89 23-05-2018, 02:01 Go to last post
  • Anmelder plyndring av krigsminne fra andre verdenskrig

Unike krigsminner fra panserskipet «Norge» i Narvik er plyndret av dykkere. Nå anmelder fylkeskommunen forholdet.

Fra 1999 var det forbudt å dykke ved skipsvraket, men etter at det midlertidige forbudet ble opphevet i 2014 strimlet dykkere til vraket som ligger i Narvik havn. Kort tid etter kom de første meldingene om at gjenstander skal ha forsvunnet fra vraket.

Nå er også en fastmontert rortelegraf og et talerør blitt fjernet fra panserskipet, fortalte dykkere til avisa Fremover forrige uke. Gjenstandene var fastmonterte og krevde fysisk inngrep i vraket for å fjerne.

Se hele saken hos NRK.no
    This article was originally published in forum thread: Anmelder plyndring av krigsminne fra andre verdenskrig started by Thomas Torjusen View original post

Om Dykkesiden

Dykkesiden er en portal for alle som er glad i dykking. Her finner du bl.a. nyheter om dykking, diskusjoner om dykking, utstyrsinfo, dykkebilder, loggbok og vrakdatabase.

Følg oss på

Twitter Facebook youtube RSS Feed