• Annonser

Http://www.Autodoc.Co.NO

https://japsedeler.no

https://www.PetsExpert.NO
  • Siste bruktmarkedet

Arne M

Billigsalg Apex

Tråd startet av: Arne M

Selger et sett bestående av Apex ATX200, XTX40 med første trinn FSR. Følger også med en Suunto Cobra. Ikke vært i bruk på 5 år. Selges kun 100kr.

Siste innlegg av: Arne M 13-03-2019, 23:24 Go to last post
  • Forumstatistikk

Number of Members: 9,894
    Total Threads: 38,714
    Total Posts: 341,420
    Currently Online: 371

Newest Member: Ketil
  • Nyhetsbrev

• Facebook

• Instagram #Dykkesiden

• Mest sette tråder

• Hvordan var sikten på ditt forrige dykk ?
      (227784 views)
      • Like sikkert som at våren kommer får vi perioder med dårlig sikt. Denne tråden er for og av dykkere som har dykket ila den siste uken, dette for...

• alle undre 16 år:D
      (191902 views)
      • alle som er under 16 år kan de si navne sitt her (azzå det de har du dykkersiden :D venlig hilsen dykke-gal

• Vis hvem du er
      (174230 views)
      • Hei Siden vi nå er såpass mange medlemmer her i Dykkeforumet, noen mer aktive enn andre, så kunne det jo være en ide å "komme ut av skapet" og...

• Oppskrift på Kamskjell.
      (115111 views)
      • Her er en oppskrift på fløtemarinerte kamskjell med hvitløk. Sett stekeovnen på ca 200grader. Ta kamskjellene i en ildfast form. Hakk opp en...

• Den store LED-tråden...div
      (92784 views)
      • Da poster vi div her :) Linker til alt som har med led lykter Produsenter Levrandører av deler Spørsmål Erfaringer ++ edit: laget en...

• Siste artikler

Thomas Torjusen

Korallrevenes konge har lurt døden fem ganger

Uttørket, druknet og begravet. Det store barriererevet har vært i livsfare flere ganger gjennom de siste 35 000 årene. Nye kjerneboringer avslører nå at revet har en utrolig evne til... Les mer
    Thomas Torjusen 05-03-2019, 00:24

Categories:

Nyheter 
  • Siste forum poster

Ketil

Re: Hvor finner man knivskjell?

Andre steder bruker de slike metallrør med håndtak for å dra opp skjell i sanden:

https://youtu.be/ScnVbWFVLQc

Men det funker

Ketil I går, 10:47 Go to last post
    sharkmaster

Re: Frog indigo vinge

Hei. Jeg har en Frog 18 lbs og er meget godt fornøyd. Den er over 4 år, har gjort over 1500 dykk med den og den ser fortsatt ut som ny. Ingen falming

sharkmaster 14-03-2019, 13:44 Go to last post
    Erlend93

Serivce Beuchat Ventilsett

Har etter mange år i innlandet endelig kommet meg til kysten igjen, og planlegger å ta opp dykkehobbyen.

Mitt Beuchat Ventilsett har derfor

Erlend93 09-03-2019, 22:48 Go to last post
    edvart123

Re: Comeback dykker (etter 22 års pause...)

Det er nok flere i samme båt. Jeg la opp dykkingen for 40 år siden ! For 35 år siden forsøkte jeg meg på et come back. Fant fram et 15 liters

edvart123 07-03-2019, 07:18 Go to last post
    Thomas Torjusen

Korallrevenes konge har lurt døden fem ganger

Uttørket, druknet og begravet. Det store barriererevet har vært i livsfare flere ganger gjennom de siste 35 000 årene. Nye kjerneboringer avslører

Thomas Torjusen 05-03-2019, 00:23 Go to last post
    edvart123

Re: Frog indigo vinge

Er det noen som kjenner til denne vingen ? Erfaringer

edvart123 22-02-2019, 16:27 Go to last post
    edvart123

Frog indigo vinge

Er det noen som kjenner til denne vingen. Erfaringer og oppfatning.

edvart123 22-02-2019, 16:25 Go to last post
  • Her blir fotografen angrepet av en blekksprut

Etter å ha nådd en dybde på 24 meter møtte fotografene på en heller veldimensjonert blekksprut som de hadde lyst til å få festet på film, hadde det bare ikke vært for at den flerbeinte krabaten hadde andre planer enn å posere velvillig

Da David Malvestuto beveget seg nærmere for å få et godt bilde gikk nemlig blekkspruten til angrep og festet seg rundt det påkostede kamerautstyret med sugekoppene, mens kameraten Warren Murray filmet seansen med et videokamera.

En liten stund var fotografene bekymret for at blekkspruten ikke ville slippe kameraet, men da Malvestuto begynte å ta bilder av det vrange beistet slapp det omsider taket, hvorpå fotografene bestemte seg for å trekke seg rolig tilbake.

– Vi hadde ikke lyst til å forstyrre den, eller sette den i en farlig situasjon. Jeg tror den mer eller mindre bare var nysgjerrig, sa Murray om opptrinnet.
    This article was originally published in forum thread: Her blir fotografen angrepet av en blekksprut started by Thomas Torjusen View original post

Om Dykkesiden

Dykkesiden er en portal for alle som er glad i dykking. Her finner du bl.a. nyheter om dykking, diskusjoner om dykking, utstyrsinfo, dykkebilder, loggbok og vrakdatabase.

Følg oss på

Twitter Facebook youtube RSS Feed